Kargoyla ulaştırılmayan çiçek ve yenilebilir çiçek ürünleri için, "Bize Ulaşın" sayfamızdaki iletişim kanallarımızdan talebinizi iletebilirsiniz.

Kargolu gönderiler için internet sitemiz veya mobil uygulamamız üzerinden iade kodu oluşturarak ürünü ücretsiz iade edebilirsiniz. Kargolu ürünlerde iade süreci başlatmak için izlemeniz gereken adımlar aşağıdaki gibidir: 

1- Ürününüzü teslim aldıktan sonraki 14 gün içinde web sitemizde ya da mobil uygulamamızda yer alan "Siparişlerim" bölümüne gidin.

2-  "Siparişlerim" sayfasından, iade etmek istediğiniz siparişin yanındaki "Ürünü İade Et" butonuna tıkladıktan sonra iade nedeninizi seçip talebinizi iletebilirsiniz.

3-  Ekranda gösterilen iade kodunu ve kargo firmasını not almalısınız. Oluşan iade kodu 7 gün geçerli olacaktır. 7 gün içinde iade kodunu kullanmamanız durumunda yeni kod yaratmanız gerekmektedir. 

4-  İlgili kargo firmasının size en yakın şubesine giderek iade etmek istediğiniz ürünü; tüm aksesuarları ve orijinal kutusu birlikte ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

5-  İade süreciniz, ürün anlaşmalı satıcımıza ulaştıktan sonraki 2 iş günü içerisinde değerlendirilecek olup ücret iadesi, iadeniz onaylandıktan sonraki 1 - 10 iş günü içerisinde yapılacaktır. Ücret iadeniz gerçekleştirildiğinde sms ve e-posta aracılığıyla bilgilendirileceksiniz.

*İade kodu ile gönderilmeyen ürün iadelerinin kargo ücreti müşterilerimize aittir.

**Ürünü iade ettikten sonra sizden iade kodunuz talep edilebilir. Sorun yaşamamanız adına, iade kodunuzu lütfen saklayınız.